Imkeliene Boersma nieuw bij TerrierCom

maandag 09 februari 2015 12:15

 


Bij TerrierCom, communicatie- en PR-bureau aan de Langkamp 3-16 in Wijk bij Duurstede, is Imkeliene Boersma (26) begonnen als consultant.  Imkeliene studeerde Communicatiemanagement aan de Hogeschool Utrecht na een propedeuse gericht op digitale communicatie aan de faculteit Media Informatie en Management aan de Hogeschool Amsterdam. Ze verzorgt voor een aantal klanten van het bureau communicatie-advies, onderhoudt mediarelaties, verzorgt tekstproducties en is actief in social media management. Voorheen werkte Imkeliene als projectmedewerker bij Achmea Zilverenkruis en PR- en Marketingmedewerkster bij Schouwburg en Congrescentrum Orpheus in Apeldoorn.  

Bekende klanten van TerrierCom zijn onder andere Thule (outdoorproducten), Chevron/Texaco (smeermiddelen), Fetim (bouwmaterialen en interieur) en Indian (motorfietsen). Recent is de klantenkring uitgebreid met IT-onderneming Optivo (email-marketingsoftware). 


Daarnaast ondersteunt het bureau bouwonderneming TBI bij de bouwcommunicatie rond diverse bouwprojecten. Eén daarvan is de bouw van een zeer duurzaam gebouwd en geëxploiteerd hotel in de Amsterdamse wijk Amstelkwartier. 


Over TerrierCom
TerrierCom ondersteunt organisaties met creatieve, resultaatgerichte communicatie en PR. Het bureau helpt organisaties anders te communiceren. En verandert hoe er over organisaties wordt gecommuniceerd. TerrierCom is deel van het Automotive PR netwerk. Het bureau werkt onder deze twee merknamen en is gespecialiseerd in mediarelaties, copywriting en communicatieadvies. TerrierCom werkt o.a. voor BAM Civiel, Case Logic, Chevron, EURid, Fetim, Indian Motorcycle, optivo, Polaris, Thule en Victory Motorcycles. www.terriercom.nl

 

Sluiten