Persoonlijk contact, nakomen van afspraken en heldere taal

woensdag 05 maart 2014 17:44

PEKA Management B.V. 29 januari 1998 – 29 januari 2014

’Op 29 januari 2014 was het 16 jaar geleden dat ik me inschreef bij de Kamer van Koophandel en dan moet je natuurlijk de naam van je bedrijf opgeven. Ik had een duidelijk beeld van wat ik met mijn bedrijf wilde, maar de naam tja…Het zijn de eerste letters van mijn voor- en achternaam geworden, fonetisch geschreven. (P)E van Peter en de K(A) van Kuijer ‘PEKA Management B.V.’ dus. De kleuren van mijn huisstijl zijn groen en oranje. Groen natuurlijk van het gras van het voetbalveld – Ik ben namelijk een enorme voetbalfan – en oranje omdat ik het een mooie kleur vind – groen en oranje is in ieder geval een prachtige combinatie’.

‘In de beginjaren verzorgde PEKA Management B.V. de administratie voor bedrijven voornamelijk op detacheringsbasis, ons kantoor was toen gevestigd in Zeist. De werkzaamheden namen behoorlijk toe en PEKA werd een familiebedrijf, van mijn gezin werken mijn vrouw Lenie en mijn zonen Dion en Jordi bij PEKA. In februari 2009 zijn wij vanuit Zeist verhuisd naar de Broekweg in Wijk bij Duurstede en april 2013 de verhuizing naar ons huidige adres: “Keulenaar 28 in Wijk bij Duurstede”. In november 2011 is Wim bij ons komen werken en eind 2013 heeft Ines ons team verstrekt.’

‘We timmeren hard aan de weg. Ik merk dat er een nieuwe rol voor administratiekantoren is weggelegd. Veel gaat tegenwoordig online en klanten willen mee kunnen kijken, ook al geven ze hun administratie uit handen. Daar moet je de dienstverlening op aanpassen en dat doen wij ook. Wij onderzoeken continue mogelijkheden om de dienstverlening te optimaliseren en betaalbaar te houden. Verder willen wij ook meer IB-aangiften (inkomstenbelasting) voor particulieren gaan doen. Het gaat me aan het hart als ik zie hoeveel geld er nog ‘blijft liggen’ omdat mensen onvoldoende weten van welke regelingen ze allemaal gebruik kunnen maken. En we hebben een nieuwe, overzichtelijke website. Ja, we houden de vaart erin’.

‘Inkomstenbelasting aangifte doen? Bezoek dan onze speciale website: www.ibdoen.nl of kom gerust eens langs om uw financiële zaken met ons te bespreken. Duidelijk, snel en vakkundig. U bent van harte welkom. Ik doe graag de deur voor u open.’

Wij gebruiken in onze communicatie ‘Het ABCD voor uw administratie’. ‘Wij doen Administratie, Belastingen, Consultancy en Detachering. Het ABCD dus.

Administratie: Wij doen alles op het gebied van administratie, inclusief loonadministratie. Uw boekhouding wordt geheel door PEKA verzorgd.

Belastingen: Onze fiscalisten kennen de belastingwetgeving tot in detail en geven u dan ook graag advies.

Consultancy: De PEKA financieel consultant verleent professionele adviezen bij organisaties om iets te veranderen of te verbeteren.

Detachering: PEKA heeft creatieve financiële professionals in huis die zich snel aan uw organisatie aanpassen.

Onze gegevens: PEKA Management B.V. – Keulenaar 28 – 3961 NM  Wijk bij Duurstede Telefoonnummer 0343411780, zie ook onze website: www.peka-management.nl

Sluiten