Citymarketing wil aantrekkingskracht Wijk bij Duurstede vergroten

dinsdag 15 mei 2012 10:03

Een aantal maanden geleden zijn er initiatieven gestart om Wijk bij Duurstede beter op de kaart te zetten. Het doel is de aantrekkingskracht van Wijk bij Duurstede voor inwoners, ondernemers en toeristen te vergroten.

De gemeente heeft de adviesgroep Citymarketing gevraagd om een kader te stellen en deze ter advisering aan het college van B&W aan te bieden. In de adviesgroep zijn VVV, Hart van Wijk, Cultureel Rondje, Klantenspaarpas, horeca binnenstad, Calypso, OVC en OKW vertegenwoordigd.

 

Missie Adviesgroep: Belangen bundelen voor een economisch gezond Wijk bij Duurstede, te beginnen met de binnenstad, en de versterking van de samenwerking tussen partijen.

 

Adviesgroep Citymarketing roept op....

Initiatiefnemers met plannen ter versterking van de economie van de gemeente worden uitgenodigd om hun plannen te presenteren.

Dinsdag 29 mei 2012 zal er een viertal presentatiemogelijkheden geboden worden. Mochten er meer dan vier partijen zich aanmelden, dan zal er een voorselectie gemaakt worden. Uiterlijk vrijdag 25 mei worden de initiatiefnemers geïnformeerd of zij hun presentatie kunnen geven.

Geïnteresseerden kunnen tot donderdag 24 mei aangeven dat men wil deelnemen en welke organisatie wordt vertegenwoordigd. Een reactie kan gestuurd worden sturen naar projectteam@okw-wbd.nl. Bij aanmelding zal de kadernotitie adviesgroep Citymarketing worden toegemaild.

 

Sluiten